در سیستم مداربسته فیلم و تصاویر در هارد دستگاه DVR یا NVR ضبط می شوند. برای نگه داری و آرشیو فیلم های گذشته نیاز به ایجاد نسخه بک آپ خواهید داشت. برای این منظور انتقال فیلم دوربین مداربسته روی فلش یک راهکار محسوب می شود. برای بیان مشخص تری از مراحل تصاویر مربوط به دستگاه DVR هایک ویژن است. البته سایر دستگاه های ضبط (برندهای دیگر) منویی مشابه دارند و با انجام مراحل و مسیر می توانید از فیلم های داخل دستگاه بر روی فلش نسخه پشتیبان بگیرید. در این مطلب به دو روش ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش را آموزش می دهیم.

روش اول در فیلم آموزش ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش شرح داده شده است.

روش دوم بکاپ گیری از دوربین مداربسته به صورت تصویری در ادامه آمده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • آنچه برای انتقال فیلم دوربین مداربسته روی فلش نیاز دارید
  • فیلم ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش
  • نحوه انتقال فیلم دوربین مداربسته به فلش

مشاوره رایگان قبل از خرید و نصب دوربین مداربسته

021-88500020

آنچه برای انتقال فیلم دوربین مداربسته روی فلش نیاز دارید

اولین نیازمندی برای انتقال فیلم دوربین مداربسته، فلش است. ممکن است نیاز به برداشت تمام یا بخشی از فیلم دوربین مداربسته جهت نمایش در محل دیگر پیدا کنید. بنابراین در این حالت نیز انتقال تصاویر دوربین به فلش راه حل مناسبی به نظر می آید. در این مطلب سعی شده تا نحوه ریختن فیلم دوربین مداربسته بر روی فلش به صورت تصویری توضیح داده شود. مراحل زیر را دنبال کنید:

فیلم ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش

نحوه انتقال فیلم دوربین مداربسته روی فلش

  1. ابتدا باید فلش حافظه خود را از طریق درگاه USB در پشت دستگاه ضبط، به آن متصل کنید. (در برخی از مدل ها در جلوی دستگاه نیز پورت USB وجود دارد می توانید از آن استفاده کنید.)
انتقال فیلم دوربین مداربسته روی فلش
  1. در مرحله بعد وارد منوی دستگاه   NVR یا DVR  خود شوید. (در صفحه اصلی راست کلیک کنید لیستی از گزینه ها نمایان می شود)
چگونه فیلم دوربین مداربسته را روی فلش بریزیم؟
  1. گزینه Export را انتخاب کنید.
چگونه فیلم دوربین مداربسته را روی فلش بریزیم؟
  1. در این صفحه لیست دوربین های شما دیده می شود. از بین دوربین‌های موجود دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنید (دوربین مورد نظر تیک شود). اگر انتقال تمام فیلم ها مورد نظر است می توانید تمامی آنها را در حالت انتخاب قرار دهید البته قبل از انتقال فیلم دوربین مداربسته روی فلش مطمئن شوید ظرفیت فلش برای تمام فیلم ها کافی باشد.
انتقال فیلم دوربین مداربسته روی فلش
  1. در قسمت پایین روبروی Start time زمان و تاریخ شروع ویدئو و فیلم موردنظر را مشخص نمائید. در بخش End time نیز زمان و تاریخ پایان ویدئو مشخص می شود سپس بر روی گزینه جستجو یا Search کلیک کنید.
انتقال فیلم دوربین مداربسته روی فلش

6. در قسمت بعدی می توانید تصاویر مورد نظر خود را ببینید. بازبینی تصاویر کمک می کند تا از صحت انتخاب بخش تعیین شده در مرحله قبل اطمینان حاصل نمائید. در صورت مغایرت زمان یا دوربین را اصلاح نمائید.

انتقال فیلم دوربین مداربسته روی فلش
  1. بعد از تأیید ویدئو بر روی آن کلیک کرده و آن را انتخاب نمائید. سپس روی گزینه Export کلیک کنید.
انتقال فیلم دوربین مداربسته روی فلش
  1. در صفحه بعد می توانید فلش درایو خود را مشاهده کنید. در اینجا مجددا گزینه Export را کلیک کنید.

برای انتقال تصاویر و فیلم دوربین مداربسته روی فلش در مرحله 3 می توانید به جای Export گزینه playback  را انتخاب نمائید. با انتخاب این گزینه وارد صفحه بازبینی و پخش فیلم دوربین مداربسته می شوید. مشابه مراحل بعد، انتخاب دوربین و زمان شروع و پایان تعیین می شود در آخر با کلیک روی گزینه Export می توانید فیلم مورد نظر را روی فلش انتقال دهید. گزینه Export quick  انتقال را بدون مشخص کردن جزئیات انجام می دهد. در برخی از برندهای دیگر شما به جای گزینه Export  ممکن است گزینه Backup  را داشته باشید.

فروش دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش دوربین مدار بسته، وجود حجم زیادی از برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از این رو توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه شود. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

3.3/5 - (7 امتیاز)