انتخاب یک سیستم مداربسته ارزان دغدغه بسیاری از مشتریان است. حتی برای قشر خاصی از مشتریان استفاده از محصولات با کمترین رنج هزینه بسیار مهم است. در این مطلب به روش‌های انتخاب و خرید یک سیستم مداربسته ارزان می پردازیم.

ارزان بودن یک سیستم مداربسته تا چه حد با کیفیت آن مرتبط است؟

جواب این سوال در واقع بیشتر به این موضوع بستگی دارد که شما تا چه حدی به دنبال ارزان بودن تجهیزات مداربسته خود هستید. در صورتی که بتوانید محصولات خود را با شرایط مناسبی بخرید ممکن است یک برند بنام را نیز با هزینه ای مناسب برای خود نصب کنید.

البته توجه داشته باشید که معمولا کم کردن هزینه سیستم مداربسته به قیمت کاهش کیفیت آن تمام خواهد شد چرا که هر قدر هم سیستم مداربسته شما ارزان قیمت باشد فروشنده یا مجری سود کار خود را به دقت محاسبه کرده و از شما دریافت می کند. پس سعی کنید در صورتی که به دنبال کیفیت هستید محصولاتی را انتخاب کنید که قیمت آنها در بازار شفاف است و امکان استعلام قیمت ها به آسانی فراهم می شود.

در انتخاب یک سیستم مداربسته ارزان مطرح کردن چنین سوالی واقعا مهم است. می توان از طریق تعدیل تعداد دوربین ها یا استفاده از برندهایی و محصولاتی که قیمتی مناسب دارند هزینه نصب دوربین مداربسته را تا حدی کاهش داد.

اما در صورتی که بخواهید سیستم مداربسته شما واقعا ارزان تمام شود حتما باید از برخی از المان های کیفیت دوربین بگذرید. در صورتی که میخواهید سیستم مداربسته شما واقعا ارزان تمام شود می توانید از توصیه های ادامه مطلب پیروی کنید.

چه سیستم مداربسته ای را انتخاب کنیم؟

سیستم های مداربسته به دو نوع آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند. همانطور که احتمالا میدانید سیستم مداربسته آنالوگ و دوربین های مداربسته آنالوگ به مراتب از سیستم شبکه کم هزینه تر هستند پس در انتخاب سیستم ارزان خود حتما از دوربین های آنالوگ استفاده کنید.

برای دریافت لیست قیمت محصولات و همچنین برخورداری از مزایای مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید:

021-88500020

برندهای بسیار متفاوتی در بازار وجود دارند که هر یک رنج قیمتی متفاوت دارند. در بین برندهای با شهرت بین المللی هایک ویژن و داهوآ از مناسب ترین رنج قیمت برخوردارند. اما اگر میخواهید سیستم مداربسته شما واقعا ارزان باشد بهتر است از تجهیزات بدون مارک و متفرقه استفاده کنید.

کدام نوع از محصولات مداربسته قیمت ارزان‌تری دارند؟

ارزان قیمت ترین رنج از محصولات مداربسته دوربین های مداربسته آنالوگ با لنز فیکس و کیفیت تصویر 420 تیوی لاین هستند. این دوربین ها با وجود کیفیت تصویر پایین نیازهای عمومی را برطرف می کنند.

نصب دوربین مداربسته را به چه کسی بسپاریم؟

در صورتی که کار نصب دوربین مدار بسته را به یک شرکت می سپارید این شرکت موظف خواهد بود خدمات پس از فروش را برای شما مهیا کند. چنین کاری برای شرکت و برای شما پرهزینه خواهد بود.

در صورتی که نیاز دارید سیستم شما واقعا کم هزینه شود بهتر است از یک نصاب یا برقکار برای نصب دوربین ها کمک بگیرید. طبیعتا این افراد نمی‌توانند خدمات پس از فروش مناسبی به شما ارائه دهند ولی هزینه نصب شما به شدت کاهش خواهد یافت. (برای اطلاعات بیشتر به مطلب اعتماد به مجری نصب سیستم مداربسته مراجعه کنید.)

خرید دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته و یا کسب اطلاعات در مورد نصب دوربین مداربسته می‌تواند چالش برانگیز باشد. لذا برای برطرف نمودن این مشکل مشتریان گرامی می‌توانند برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید، استعلام قیمت فروش و نصب دوربین مداربسته با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرند:

021-88500020

چقدر مفید بود؟ 🙂