رویه نصب دوربین مداربسته از خرید دوربین مداربسته تا راه اندازی در چندین مرحله انجام می گیرد و هر مرحله خود نیاز به صرف وقت و هزینه دارد. این که هزینه ها و زمان صرف شده تا چه اندازه به سود یا زیان ما بوده است به عواملی بستگی دارد. به طور مثال قیمت فروش و نصب دوربین مدار بسته، بعد از خرید دوربین مداربسته چه کسی آن را نصب و چگونه راه اندازی می کند، از آن سری عوامل هستند.

خدمات در راستای دوربین مداربسته :

  1. مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب و خرید انواع دوربین
  2. باز دید از محل، طراحی و ارائه راهکار
  3. برآورد هزینه های نصب و نگهداری تجهیزات سیستم مداربسته
  4. پشتیبانی و پاسخگویی کارشناسان
  5. ارائه خدمات نصب و راه اندازی حتی در پروژه های بزرگ
  6. خدمات فنی، سرویس و تعمیر دوربین مداربسته

1. مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب و خرید انواع دوربین

مشاوره و راهنمایی در هر زمینه در صورتی که توسط افراد متخصص و کارشناس آن موضوع انجام شود بسیار کمک کننده خواهد بود و جلوی بسیاری از هزینه های اضافی نیز گرفته می شود. همچنین در زمینه دوربین مداربسته در تمام مراحل خرید، نصب و یا تغییر و تعمیر در سیستم مداربسته نقش کارشناسان پشتیبان حائز اهمیت است. در این صورت قطعاً از صرف زمان و هزینه ای که شده است، به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید.

اگر هنوز دوربین مداربسته تهیه نکرده اید لازم است چند نکته را در نظر بگیرید:

چگونه دوربین مداربسته را تهیه و خریداری کنیم؟

دوربین های مداربسته در انواع و مدل های مختلف جهت فروش برحسب نوع نیاز مشتری وجود دارد. کافیست بعد از تشخیص نوع کاربری خود و راهنمایی گرفتن از کارشناسان مرتبط، مدل دوربین مداربسته خود را انتخاب نمائید. لازم به ذکر است حتماً قبل از خرید، از اعتبار برند دوربین مداربسته موردنظر و اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

در چه محل هایی باید دوربین نصب شود؟

مکان نصب باید به گونه‌ای باشد که هم دوربین از نظر ایمنی از ضربه و دسترسی جای مناسبی باشد و هم از حداکثر زاویه دید خود برخوردار شود تا مناطق بیش‌تری را نسبت به مکان‌های نصب دیگر پوشش دهد. به عنوان مثال، برای نصب دوربین مداربسته در دفاتر و شرکت‌ها به بالای درب‌های ورودی و خروجی می توان اشاره کرد.

انتخاب مجری یا نصاب دوربین مداربسته

این که از نصاب ها برای نصب دوربین کمک بگیریم یا شرکت ها برای نصب مناسب هستند، بهتر است معایب و مزایای هر دو را به صورت اجمالی بررسی کنیم. البته با فرض معتبر بودن شرکت نصب دوربین مدار بسته این موارد را بررسی می کنیم، در غیر این صورت شرکت غیر معتبر با نصاب متفرقه تفاوتی ندارد و حتی در صورت عدم شناخت هر دو غیر قابل اعتماد خواهند بود.

هزینه نصب: هزینه نصب توسط نصاب ها به مراتب کمتر از هزینه نصب توسط شرکت هاست.

تعهد کاری و کیفیت اجرا: تعهد کاری موضوع شخصیتی است ولی شرکت ها به علت محدودیت های قانونی و درنظر گرفتن اعتبارشان، تعهد بیشتری خواهند داشت.

ریسک کلاه برداری: انتخاب شرکت ثبت شده و معتبر تقریبا ریسک کلاه برداری را به صفر می رساند. اما ممکن است فرد تعهدات خود را زیر پا بگذارد و شما را دچار مشکل کند.

خدمات گارنتی: بعد از اتمام نصب و انجام تسویه حساب، نصابان دیگر تعهدی در قبال سیستم مداربسته شما نخواهند داشت. در صورتی که با عقد قرارداد با شرکت ها می توان از دریافت خدمات گارانتی و ضمانت اجرا اطمینان حاصل نمود.

لیست قیمت دوربین های مداربسته

لیست انواعی از دوربین های مداربسته را مشاهده می کنید:

2. باز دید از محل، طراحی و ارائه راهکار

برای نصب دوربین مداربسته لازم است متخصصان این حوزه از محل بازدید نمایند. براساس یک سری از فاکتورها، تعداد و نوع دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات مورد نیاز  ارزیابی می شود. علاوه بر آن، کارشناسی و ارزیابی محل کمک می کند شرایط نقاط مورد نظر (رطوبت هوا، رو به نور بودن محل، احتمال انفجار) نیز بررسی شود تا بر پایه خواسته مشتری بهترین طرح برای سیستم دوربین مداربسته پیشنهاد شود.

  • چه سیستمی مناسب و مقرون به صرفه تر است.
  • چه قابلیتی برای دوربین مداربسته اولویت دارد.
  • چگونه با صرف هزینه کمتر، دریافت کیفیت تصویر و فضای پوشش داده شده مطلوب محقق می شود.

این ها نمونه سوالاتی است که با بررسی افراد مجرب و متخصص در زمینه دوربین مداربسته پاسخ داده می شوند.

خدمات دوربین مداربسته

  • اصول مهم در نصب و جانمایی دوربین مداربسته

  1. عدم نصب دوربین در مقابل نور مستقیم (در صورتی که چاره ای جز نصب در چنین محلی وجود ندارد، دوربین مداربسته با قابلیت WDR می تواند گزینه مناسبی باشد).
  2. نصب در مناطقی که نوسانات برق وجود دارد (بهتر است از سیستم UPS یا برق اضطراری کمک گرفت).
  3. در صورت نیاز به تصویربرداری در محیط کم نور یا شب، دوربین مجهز به دید در شب انتخاب مناسبی خواهد بود.
  4.  برای محیط های بیرونی جنس بدنه دوربین مداربسته از فلز باشد (مقاومت بیشتر). مانند دوربین بولت که مناسب محیط های بیرونی طراحی شده است.

3. برآورد هزینه های نصب و نگهداری تجهیزات سیستم مداربسته

هزینه نصب دوربین مداربسته به مواردی از جمله تعداد و نوع دوربین مداربسته، میزان تجهیزات مورد نیاز و… بستگی دارد. برای تخمین هزینه می توانید در ابتدا تعداد حدودی دوربین های مورد نیاز را مشخص کنید. نوع سیستم انتخابی این که تحت شبکه باشد یا آنالوگ، برند و کیفیت مورد نظر را تعیین کنید. به این ترتیب بخشی از هزینه به صورت تقریبی مشخص می شوند مابقی تجهیزات و خدمات مانند کابل، داکت و کابل کشی و… نیز به هزینه حدودی شما اضافه می شود. برای برآورد درست از هزینه ها می توانید با شماره پشتیبانی ما تماس بگیرید، و یا برای دریافت خدمات، فرم مربوط  در انتهای صفحه را پر نمائید.

4. پشتیبانی و پاسخگویی کارشناسان

راهنمایی و مشاوره از مرحله انتخاب تا مراحل بعد از نصب توسط متخصصین و کارشناسان مجرب انجام می گیرد. بهره مندی از خدمات مشاوره کمک زیادی به کاهش هزینه های مشتریان با توجه به پیچیدگی های این حوزه می نماید. مشاوره تلفنی یک مسیر سهل و آسان برای تمام افرادی که می خواهند دوربین مداربسته تهیه و نصب کنند و یا با مشکلی مواجه هستند، می باشد. معمولاً مشاوره های تلفنی به صورت رایگان ارائه می شود و برای کمک به مشتریان در هر مرحله از استفاده از سیستم های مداربسته صورت می گیرد. بعد از مشاوره تلفنی ممکن است نیاز باشد افراد کارشناس برای رفع مشکل به محل مراجعه نمایند، که بعد از هماهنگی های لازم با طرف متقاضی انجام می شود.

5. ارائه خدمات نصب و راه اندازی حتی در پروژه های بزرگ

طراحی و اجرای پروژه های بزرگ پروسه زمان بر و تخصصی است. گاهاً از جهت تجهیزات نیز، بسیاری قادر به پذیرفتن این دست پروژه ها نیستند. ما با ارائه راهکارها و طراحی های مناسب شرکت های متقاضی را در اجرای پروژه هایشان یاری می کنیم. در این خصوص یا مشتریان قصد دارند سیستم نظارتی دوربین های مداربسته را به تازگی تهیه و نصب نمایند، که در این حالت تمام راهنمایی ها از ابتدای امر ارائه خواهد شد. یا مشتریان دیگری هستند که سیستم مداربسته دارند اما می خواهند آن را توسعه و یا ارتقاء دهند، در این زمینه نیز مشاوره های مربوط به آنها داده می شود.

6. خدمات فنی، سرویس و تعمیر دوربین مداربسته

خدمات فنی دوربین های مداربسته یک بخش به نصب دوربین مداربسته، راه اندازی و پیکربندی دستگاه (DVR/NVR) در ابتدا اختصاص دارد. در این ارتباط نصب انواع دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه به درخواست شما توسط متخصصین امر انجام می شود. همان طور که در بالا اشاره شد از محل بازدید صورت می گیرد تا در ارتباط با تعداد و نوع دوربین ها طرحی تهیه و ارائه گردد..

بخش دیگر خدمات فنی مربوط به پشتیبانی و خدمات بعد از نصب دوربین مداربسته است. ارتقاء سیستم مداربسته، بروز خطاهای احتمالی براثر عوامل خارجی، تغییر تنظیمات و مشکلاتی دیگر که همگی اینها توسط افراد متخصص بررسی و پاسخ داده می شود. پاسخگو بودن به سوالات و خطاهای سیستم بعد از نصب دوربین مداربسته، از سمت مجریان طرح  بسیار مهم است.

بعد از نصب و راه اندازی سیستم مداربسته همچنان نیاز به خدمات و پشتیبانی وجود دارد حتی با گذشت زمان از نصب دوربین مداربسته:

  • عیب یابی دوربین مداربسته
  • رفع اشکال در تنظیمات و خطایابی سیستم
  • تعمیر انواع دوربین مداربسته
  • توسعه سیستم و دوربین مداربسته
  • تغییر و به روزرسانی سیستم مداربسته

برای دریافت مشاوره، پشتیبانی و خدمات فنی دوربین مداربسته می توانید فرم مقابل را پر نمائید.

فرم درخواست خدمات دوربین مداربسته






    5/5 - (1 امتیاز)